Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~mike84 | użytkownik

imię i nazwisko adresKraków zarejestrowany03.01.2009 @12:50:43 ostatnio na stronie06.12.2010 @00:26:01



kontakt i statystyki
digarty76 komentarze92 posty na forum6

komputer / sprzęt
Nikon D80 + Tamron 18-250mm, Nikkor 50mm f 1.8 , jakieś tanie pierścienie pośrednie / Konica-Minolta DIMage Z20 / Toshiba Satellite A305

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
-agat25    08.11.2009 @18:16:21
witam w mojej grupie gróskiej i pozdrawiam serdecznie
~Kristop    12.09.2009 @23:14:23
dzięki
_______
...Pamięci moja, widzień mych zwierciadło, Dzisiaj się mocy twej objawić muszą. Ty, co mię wiedziesz w krainę przepadłą...
~pussykatz    09.09.2009 @23:52:29
gniazdko zostawilam specjalnie
zastanawialam sie przez moment, czy je usunac, ale stwierdzilam, ze swietnie komponuje sie z cala reszta
~MBurczyk    15.07.2009 @18:53:20
Dziękuję za ocenę! ..a jeszcze bardziej dziękuję za linka.
Smutek mnie ogarnia za każdym razem, kiedy widzę "jak to wyglądało kiedyś".
To tyczy się Kozubnika, fabryk, kopalń, hut czy właśnie domu Maciejka.
Zdjęcia z linku zachowam jako dokumentację.
Pozdrawiam i dziękuję, że odwiedziłeś moją skromną galerię.
~Nagrobek    13.07.2009 @20:05:45
Spoko Ci wszyscy mega krytycy mają wielki żal w swoich galeriach także śmieszy mnie to wszystko : ) Dzięki za rzucenie oczodołami na mojego płoda: )
~VelvetTears    19.05.2009 @12:44:38
tak, tak... sprostowanie... to Dolny Śląsk... sors..zapędziłam się...
dzięki za ocenę i pozdrawiam
~mrau666    19.04.2009 @23:50:56
no może, ale centralne i symetryczne kadry już mnie nie bawią.
~Coral91    19.04.2009 @23:44:01
można. tak zrobię następnym razem
pozdrawiam
~masstive    19.03.2009 @18:42:54
hehe, to prawda :D
~yukisiek    23.02.2009 @15:58:01
nic nie przepalone wszystko co białe jest zamierzone i własnoręcznie przeze mnie zrobione XD

dziekuje
ostatnio edytowane: 2009-02-23 15:58:13
_______
~mariaapoleika    27.01.2009 @00:43:09
są na zdjęciu, ale swietne
~mariaapoleika    27.01.2009 @00:36:34
już znalazłam tu http://wars.wita.was.webpark.pl/faunaptaki.html są chyba dokładne informacje
ostatnio edytowane: 2009-01-27 00:36:46
~mariaapoleika    27.01.2009 @00:27:51
napisałes o pelikanach i flamingach koło wiślicy. hmm.bardzo interesujące..ale czy aby na pewno?
~mike84    18.01.2009 @13:10:55
W Paryżu?? Przecież tam gór nie ma.... xD
~waitingforthesun    18.01.2009 @13:05:08
ej ładną ty masz tą galerię mój bracie. jak kiedyś będę w paryżu to zadzwonię po ciebie, żebyś mi sfotografował wieżę ajfla o zachodzie słońca. tak!
~waitingforthesun    03.01.2009 @16:59:07
a to ci ^^
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt